2006-11-21

Keep it up, Private Pyle!

Argh - jag halkar efter, hinner inte posta, och sen blir jag alldeles förlamad för att jag ligger efter. Det är mycket som har hänt, eller väldigt lite, beroende hur man ser på det. Jag hade tänkt skriva om mina vykortsutdelningsäventyr för Killer, Morgans vistelse här, Halloweenparaden, vårt besök på Letterman, det mexikanska manuset, trivia night, den franska råttan bakom bokhyllan, Morgans maratonlopp (3:48!!!), och mycket mer. Men allt det där känns gammalt nu... ofräscht liksom. Bluäck. Så jag sammanfattar det hela med några bilder från paraden (varav en på en tunnelbanesovande Morgan), och ett klipp från Letterman som sammanfattar hur det kändes. Bra så. Sen börjar vi om på noll; jag ska försöka uppleva nåt maffigt snarast möjligt och skriva ner det.




1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå! Vart har du tagit vägen? Vill ju läsa mer roliga gabbehistorier...