2007-08-01

SWOOOSH! -Vad var det? -Det var din sommar.

Idag återvänder jag till Harlem, där Ira inte bara inte steriliserat våldtäktskatten, utan också--äh, jag låter hans email som plonkade in i min inbox för några timmar sen tala för sig självt:

Hey. Did I mention that we will be watching Paco the cat for 12-13 days starting friday? Sorry- i meant to check with you, but i forgot and it just snowballed.

Ira

Nej, Ira, du nämnde inte det... Ahh, nya äventyr väntar alltså runt hörnet. Hoppas han har gömt en tam noshörning i min säng också. Anyway, tack för i sommar - det gick snabbt som attan, jag skulle inte haft nåt emot några veckor till här - men hyran betalar inte sig själv, och det är dags att vända åter. Vi ses i Harlem eller i framtiden eller i båda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Paco kastrerad? Om inte - stackars er. Om han är det - stackars Paco...

Anonym sa...

Om Paco inte är kastrerad får du kanske sova i en alldeles ensam säng ett tag! Men wooosh vad mååånga katter det kan bli om ett tag! Ni blir typ som galna ensamma katttanter! Fast yngre, män och två. Men ändå - stanken, kattmaten..

Hihi.

Puss vad det var kul att se dig i sommras!