2004-10-08

helomvändning!

Ehhh... det slog mig att halvbittra uttalanden om presidentval kanske inte är det skojigaste man kan läsa om när man väl surfar sig till den här sidan, så jag tänkte skriva något mycket festligare nu istället. För att lämna Dig med en bättre smak i munnen, så att säga...
Hmmm...
Ehhh...
Jo! Nu ska ni få höra något riktigt RAFFLANDE! Ehh... [harkel]:
Det är så att någon secret government agency mixtrar med all importerad öl här! Gasp!! Jag har köpt både Stratosfaropramen och Pilsner Urquell, och både jag och Cargol kan garantera att de smakar helt annordlunda än de ska; de är liksom mer vattniga och blaskiga... vilket är helt i linje med vad folk vill ha av sina öler här. Det enda som smakar som det ska är Carlsberg, vilket nu är mitt nya favvopivo! Probably the best beer in the world... Men ändå, fatta vad dåligt att sabotera mitt goda tjeckiska flytande bröd.

Det var allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du en knäpp sak? Här är San Miguel från Filippinerna! Det är exakt samma logga och allt (fast flaskan är annorlunda), men den är från Filippinerna! Och Starkopramen har jag inte ens kunnat hitta nån enda stans!! Nu är det Tsing Tao för hela slanten (den är faktiskt inte så dum...).

FÖRRESTEN: varför, VARFÖR kan du inte skaffa en mikrofon så att vi äntligen kan köra igång Skype?! Köp värsta crappiga! Du har väl en mikrofon nånstans? Eller är det en stumfilmsskola du går i? [kycklingljud] Köp!! Jag testade det idag med min kompis här, och det funkade ASBRA! Jag är fortfarande i chock. Man kan prata hur länge som helst - gratis!! Jag väntar fortfarande på att du ska godkänna mig till din kontaktlista... om nån annan har Skype och vill prata med mig så heter jag josefinehk.

Anonym sa...

Gabriel HAR ju en mikrofon som är tillräckligt bra för att kunna förmedla hans vänliga stämma. Efter lite påtryckningar pluggade han in den så att vi kunde snacka en stund för några dagar sedan. Det var trevligt. Mer sånt! /Themorganizer