2005-09-08

sorryyyyy

Jag tokjobbar just nu, film film film, möh möh möh... Snart ska jag skriva nåt igen: t ex om mördarkackerlackan och jättemusen som flyttat in i vårt hem och bestämt sig för att mörda mig och ta över köket. Eller om mina casting callbacks. Eller om hippiehelgen uppe i bergen jag ska åka på imorgon! Eller om det faktum att IMDB äntligen, äntligen, har ändrat min namnstavning! Men det tar vi nån annan gång. Det enda jag vill nu är att någon - vem som helst - förklarar för mig vad det här är. Mind control? Reklam för en produkt? Vad är det??

1 kommentar:

Anonym sa...

Mind control? Reklam för en produkt? Vad är det??
Nej, det är en tjej med på tok för mycket fritid.
Vänta bara tills jag har dresserat klart mina blomflugor, än så länge kan jag bara få dem att öka drastiskt i antal på väldigt kort tid, men snart ska ni få se …
/Autos