2006-10-04

oajajajajbuff

Det är så mycket jag skulle kunna skriva om nu, som jag inte har hunnit: mitt möte med den nyss ur fängelset utsläppte Jugganot (ja, jag var så vit, så vit, som trodde att det stavades "juggernaut"... håhåjaja), min fina och tidiga födelsedagspresent till Sylvie Guillem-föreställningen nästa vecka - weee - eller mitt möte med Pedro Almodóvar och Penélope Cruz igår (jag vågade inte prata med henne - hon var för vacker) på förhandsvisningen av Volver (den var suverän - men det vet ni nog redan, jag tror den redan haft premiär i stockholm, va?). Men jag hinner inte, för alldeles nyss kom Sandra in i mitt rum - weeee - där hon ska bo den närmsta veckan, och jag kommer kanske inte komma åt att posta så mycket tills dess. ("Men nu då", säger ni, "när hon just har kommit fram så sätter du dig framför datorn och knapprar? Kul kille..." - jamenserni, hon har precis däckat i min säng, trött av resa och stånk, så jag ska låta henne sova i en kvart innan det är dags att klafsa upp och träffa harlemiter.)

Så: hoppas ni inte regnade bort i dagens oväder - och om någon mot förmodan var tvungen att stå utomhus och bära flyttlådor hela dagen hoppas jag att det gick bra! Vi hörs sen, kamrater!

Inga kommentarer: