2007-10-28

dålig idé #24...

Fråga inte...

8 kommentarer:

Emma sa...

nu förstår jag. ourson. fint där! haha

Anonym sa...

Pooh, Pooh. Don't be ashamed of looking like a teddy bear.

Anonym sa...

Pandadräkten blev ju perfekt! Men det där med kopplet är ju rätt kinky... din sminkning och kroppshållning gör ju dessutom att du ser sjukt ledsen ut...

Anonym sa...

Låt mig gissa, du tänkte:
vad gillar jag (gabriel)?
brudar (? ;))
vad gillar brudar?
små söta nallebjörnar
vilken nallebjörn är sötast?
pandan
sen tror jag det blev lite fel med utförandet för resultatet verkar vara att du åker hem med Ira(?) och han är den som håller i kopplet dessutom.
/Han-som-snart-oxå-måste-börja fundera-på-vad-tjejer-tycket-om-igen ...

Anonym sa...

hmmm jag blir lite orolig... ira är galen i djur och nu vill han förvandla dig till ett! han har dig till och med i koppel, nöjt leende. snart finns din bild också på finspegeln och du löper i kapp med katten utan att någonsin få lämna lägenheten. hur kunde han lura dig ända dit...

Anonym sa...

Det där är inte en löparmage.

Anonym sa...

är det du till höger? riktigt söt dräkt. jag funderar på att vara en toarulle på halloween, men det blir bara för svårt.

Anna sa...

Jaså var det DU?http://uncutvideo.aol.com/videos/992f1b5ceb792e1003bb6e37bafa4049