2006-09-03

Please do not throw object at head

Så jag satt och avnjöt en Brooklyn Lager med Ira, och nämnde i förbigående pommes frites-incidenten (okej, jag stod upp och gjorde alla inblandades röster med stor inlevelse). Han berättade då lite mer om vad människor har kastat i hans huvud på Broadway mellan 145:e och 148:e:
  • En tom PET-flaska
  • en massa Skiddles-godisbitar
  • en blå kulspetspenna
  • "nånting jag inte kunde se vad det var, som hamnade i min öppna mun. Det smakade äckligt."
Plötsligt verkade de där freedom friesen inte så jävliga längre.

5 kommentarer:

Online Psychiatrist sa...

hello

Gabriel sa...

Uh... hi?

Anonym sa...

Förstår inte varför du blev så sne på kidsen. Det löser ju dina kost/pengarproblem finfint. Utnyttja tillfället och gapa stort nästa gång! Barnslemmiga pommes måste (tomma kolhydrater och massa mättat fett till trots..)ju ändå vara smaskigare än tyska tånaglar.
Stor puss!

Anonym sa...

Haha! Gabriel är stalkad av galning! Hej hej Dr. Galning!

Gabriel sa...

Det är riktigt: nästa gång ska jag hoppa fram och tillbaka och nafsa åt mig pommesen innan den når marken som en delfin som fångar strömming med munnen på Sea World.