2008-02-05

får jag be om största... möjliga... tyssssssssssssssskhet

Jamen just det, nu är jag i Berlin! Jag har inte skrivit nått nytt inlägg på ett tag, för jag har liksom gått och väntat på nåt irriterande (läs: roligt) att tjafsa om, men ingenting anmärkningsvärt har hänt (förutom att jag flyttat hit alltså) - inga bråk med förståndshandikappade barn på flyget, inga kollapsade öltält, jag tappade inte bort Ira på vägen - allt har gått som smort helt enkelt. Berlin tycks vara en asgrym stad, men jag är fortfarande så ny så jag har inte så mycket att berätta om det heller. Än.

Så vad är då det här? En hel post om ingenting? Ja, typ... ett livstecken, helt enkelt - ett löfte om att jag sakteliga samlar på mig saker att skriva om. Typ cyrrykorv (uäck). Eller baren här under oss som heter "Gambrinus" men inte serverar Gambrinus - WTF! Eller det faktum att "mataffärerna" här bara säljer glass, godis, och korv på burk. Snart går jag ut i skogen och dräper ett vildsvin själv!

Men ja, nu ska jag ut och rota lite mer i övergivna fabriker och sopiga Liedl-butiker. Tschüss!

Inga kommentarer: