2008-02-23

unza unza unza unza time

Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om hur den här staden knappt förtjänar att lukta på new yorks svettiga jympasockor, men så hittade jag plötsligt en acceptabel mataffär OCH så gick jag på serbiskt disco och lekte emir kusturica med ira, lena und andrea, och nu känns det inte lika ondskefullt längre. det var unza unza bom bom och stekt kyckling hela kvällen, och så jobbade vi faktiskt igår och spelade in ett reportage om Möbelfabrik, ett coolt bargalle...galleriba---ja, vi har väl redan gått igenom det där. Poängen är att det är fint att arbeta. och dansa. mest att dansa. unza unza. gonatt!

2 kommentarer:

loathing sa...

sööft. jag och en polare ska åka till berlin i maj. sen vill jag till riga också eller kanske tallin. haha.

mjöööm.

loathing sa...

jaha var är du i maj då? förhoppningsvis åker vi dit i maj, men jag har endel utgifter och så ska jag ha födelsedagsfest också så det kanske inte blir av efter allt i alla fall. =(