2004-12-17

julklappar

Ja! Vad vill du ha? Ta tillfället i akt och skriv din önskelista som kommentar. Jag ska handla imorgon, så du har inte lång tid på dig att komma på vad för Newyorkiansk pryl du vill att jag medtager. Det korta tidsperspektivet blir ju också ett oerhört effektivt sätt att se vilka de flitigaste besökarna är - det blir alltså de som har störst chans att svara i tid och därmed få klappen uppsatt på min lista... Trofasthet leder till givmildhet, moahahahahahaaaaa...

Nu ska vi ut och ta en (ok, låt oss vara ärliga... flera) drinkar med andraårseleverna, ett s.k. "wrap-party"... Sedan ska vi ut till Queens på nåt sorts artistkollektivpartaj med vår vän Octavio. Det kan nog bli kul/pretentiöst...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga fotoramar från Metropolitan Museum of Art! Kul prylar från någon museishop. Bra film. Gott vin.
Själv då????

Anonym sa...

Vill bara markera att jag visst är inne här ofta, trots att jag inte gör så mycket väsen av mig. Vad gäller önskningar... ?
Många kramar från Sofia

Anonym sa...

1. En bit av frihetsgudinnan
2. Nåt från Letterman
3. En portabel samling ostburgare som håller sig även genom långa flygsträckor
4. En kackerlacka och en cracklangare i en sån där liten plastbubbla med snö i
5. En turkey dinner

Jag är naturligtvis öppen för förslag, överraskningar mottages varmt.

Nu går jag och packar, för imorgon flyger JAG hem! Vi ses i snöslasket, kompis...

/Doris