2007-03-09

SXSW II

Sade jag att det star ett palmtrad utanfor vart hotellfonster? OK. Idag hamtade vi ut vara festivalbrickor. "Gabriel Sedgwick, Sugar Travelers, New York" star det pa min. Ahh. Vi fick flanera forbi en ko pa flera hundra pers fram till en liten lyxko under en skylt som det stod "filmmakers" pa - Gabriel vs. resten av folket, det ar sa jag vill ha det! Hm... lyxko... vad ar lattast, att jag skriver a a och o, eller aa, ae och oe? Kolla haer som ett exempel paa hur det skulle se ut om jag anvaende det senare systemet instaellet foer att bara skippa prickarna. Vilket aer laettast? Vilket ar lattast? Att lasa alltsa. Sag vad ni tycker sa anpassar jag mig.

For ovrigt har jag traffat Jim, Adam och Linda, fran Belladonna, som alla halsar sa varmt till Andrea och Josie (eller som Linda sade det: "Josefine... no, not Josefine: 'Yoo-se-feen'! We LIKE Yoosefeen!". Vi ska festa ikvall, det ska bli kul, de ar grymt trevliga! Annars ar det GRYMT varmt, ungefar 25 grader, man gar runt sommarkladd och glassar. The Lone Star State - oh yeah! Nu en snabb siesta, sedan pa premiarvisningen av "American Zombie", sedan ut. Jag tog med min kamera, men glomde - dum som jag ar - att ta med en USB-kabel, sa jag kan inte ladda over bilderna, hehe. Jag postar dem nar jag kommer tillbaka. Klart slut!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÄÖåäö. Där har du dom. Copy-paste away, my friend!

Anonym sa...

drick lite drinkar för mig också! här är bara skor skor skor, men i förra veckan översättning översättning översättning (i tyskland). nästa vecka öland. jag vill också ha palm, sol, film! drink!
kram/
sofia

Gabriel sa...

Men neeej, jag orkar inte copy-pasta varenda bokstav, framfor allt inte pa en mac utan hogerknapp pa musen. Och jaaaa, jag ska dricka drinkar for dig ocksa fina du!

Gabriel sa...

Forresten, Morgan: horde just att Twin Peaks sasong 2 faktiskt ska slappas om 6 veckor!

Anonym sa...

Tjena, först när jag läste om de senaste två inläggen så upptäckte jag att å ä ö saknades, så fortsätt skriva å ä ö som a a o så blir jag glad iaf, eller kanske funkar det bara på oss dyslx... ordblinda
Ha det bra kompis
JB

Anonym sa...

"horde"? "slappas"? Jag fattar ingenting.

Anonym sa...

Första halvan av säs 2 är redan släppt. Det var fan en månad sen! MER! Nu behöver vi bara vänta sex år till på den avslutande delen...