2005-08-17

Jag ville dela med mig av ett av de många bidrag jag fått av skådespelare, för att spela i min slutfilm. Jag har ju satt ut castingannonser i branschtidningar, och även fast de flesta svarar med vanlig post så väljer vissa att e-maila istället. Så även denne herre - jag bifogar hela hans ansökan här:

Hello
I could be your great ace !
Would you like to innovate and challenge this south Asian east Indian actor model with an international award under his belt("Two Thumbs Fresh", a British commercial, directed by "Traktor", USA) and a recent of his film "Guiana 1838" been given "The Best Feature Film " award at Belize in central America wherein he acted as a lead villain !
Another award winning film was "MULIT", for absolut vodka, directed by Ivan Jakharias ( A renowned Polish young man ) where I acted as a Police Officer
I am attaching my resume and composite pictures
I stay in India and will be in New Jersey in the 3rd week of July 05 so if you need anything for audition, please let me know
Wishing you a grand success in your projects
Kiran Pande
My web page : http://kiran-pande.tripod.com
THE PERFORMANCE BUG !







5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker fortfarande att doktorsbilden är helt oslagbar. Den mannen kan ju förvandla sig till vad som helst!!

Anonym sa...

Det är mycket fingrar.

Gabriel sa...

Det är sant! Han agerar med fingrarna...

Anonym sa...

och så lite komplementbilder:

Skolfoto

Sig själv?

In action!

Anonym sa...

Take him, take him!