2005-08-06

Ny adress

Ny byter vi rum. Ny adress blir precis densamma, fast med annat rumsnumer, alltså:
500 Riverside Drive, room 2A
New York, NY 10027
USA

och därmed byter vi också hemnummer. Det nya numret är:
+1 212 280 5409
Inte alls lika bra som det förra. Men c'est la vie, café du catastrophe, le fromage petit du blaaaarghaaargh... ehh.

Oh well. Uppdatera edra adressböcker.
Tillbaka till flyttlådorna... Pust! Pes!

Och glöm inte att ge filmtips! Ska det verkligen vara så att endast Morgan och Jorge törs lämna förslag? Jag talade med dem båda på telefon igår, och de sade att ni andra är veklingar. Veklingar!

Kram.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt nya nummer är "inte alls lika bra"? Det skiljer två siffror, och det är ändå ingen som lär sig telefonnummer längre. De skulle lika gärna kunna anges hexadecimalt, vilket hade minskat antalet tecken i mobiltelefonens minne något.

Gabriel sa...

Jag tyckte att 5445 var en så bra ändelse... men sen kom jag på att 5409 är superbra, för 5+4=9! Eeehhh...

Anonym sa...

Med tanke på att ingen av alla de förslag jag givit dig under sommaren finns med på din lista får du klara dig själv, sucker ...
Dark star heter Carpenterfilmen vi snacka om förut/Johan

Hur funka min present?

Gabriel sa...

Jag har faktiskt inte provat den än! Skolan har inte börjat, och jag har inte haft nån utrustning här. Så fort jag vet vet du.