2006-03-31

If you build it - they will come

Eeexcellent...

www.sugartravelers.com

Förresten tittade jag just ut genom mitt norra fönster, och konstaterade att George Washington Bridge ser väldigt vacker ut när det skymmer. Det går inte riktigt att omsätta allt blink och sånt i denna bild, eller hur stor bron faktiskt är, men jag slänger upp den ändå. Tagen alldeles nyss - ute är det fortfarande vårvarmt, ungefär 16 grader.


Nu ska jag och Lanre ut och flanera längs 125e och se vad ödet har i beredskap för oss.

3 kommentarer:

Martin sa...

Ett L alltså...

Själv har jag ju alltid föredragit traveller-varianten med två L. Tycker det ser snyggare ut.

Huruvida den ena är mer rätt än den andra har jag ingen aning om. Men värt att nämna är att din variant får 168 miljoner träffar medan min bara får blyga 56 miljoner. Betyder det att jag är en tuff outsider?

Gabriel sa...

Som den gentleman du är föredrar du brittisk stavning. Som den businessman jag är... vänta... vill vara, föredrar jag amerikansk stavning. Jag tycker också det är snyggare med två L, men för ett produktionsbolag är det klokare att inte låta alla amerikaner bli förvirrade när deras stavning inte leder till den sida de hoppats på.

Anonym sa...

Hurra, äntligen är vi up and running! We will conquer the world, uahhaaa haaa (diaboliskt skratt)!