2004-10-03

Bluärgh!

Ni ser! Ni ser! Jag knackade ju i trä gällande kackerlackorna i den första texten, men det hjälpte inte! Igår kom jag hem och upptäckte TRE smådjäflar som sprang runt på köksbänken. Jag dödade en, men de andra två fintade bort mig och försvann. Jag är ändå ganska nöjd med att ha dödat en över huvud taget, eftersom det oftast är Carmens jobb... Vi har gjort den dealen: hon dödar kackerlackor medan jag ligger under täcket och trycker freestylehörlurarna mot öronen, knappt hörbart sjungandes med i 'Raindrops keep falling on my head', och jag dödar ödlor och ormar, om det kommer några sådana...

Annars har jag gått ner till gymmet här i huset. Haha! Jag kommer bli så stark, så stark. Sen kan jag åka till Japan och göra karriär som Starke Mannen i svartvit-randig kostym! Precis som i Tintin!
Häj häj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Vi förväntar oss att du lägger upp lite bilder på sidan på er och på IHouse (gärna utan kackerlackor!) och från skolan och på NYC i största allmänhet. Funkar kameran?
(Såg du bilderna från VRG-jubileet?)
Ha det - och ät nåt - bra! Och: mörda alla kackerlackorna tills vi kommer på besök!
Kramar från M & D