2005-02-27

My liege, we bring you gold and tiny slaves!

Jag är sämst på att skriva just nu, jag vet… Men jag är så trött! So… very… tired… Jag går upp tidigt och hjälper till att spela in dåliga filmer, och när jag kommer hem sitter jag och skriver om manuset. Så flitigt så. Fast om sanningen ska fram så går nog ganska mycket tid åt att sitta på min feta gluteus maximus och käka min nya favvoglass – kanelsmak med havregrynskakebitar i! Mmmmm!

Annars kan jag stolt berätta vad som hände i förrgår. Vi hade lektion, när vår studierektor kom in och meddelade att han hade ett roligt kungörande. Han sade att ”skolan förfogar faktiskt över ett stipendium – jo minsann – och lärarna har tisslat och tasslat och de har nu beslutat att ge TUSEN DOLLARS till – frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (trumvirvel) – Gaaaabriel! We love you, Super King! Weeee! Weeeeee! Weeeeeeeeee!”

Ungefär så. Tusen buckazoids i alla fall! Mycket bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kakebitar! :-D Jag tror vi måste utnämna dig till hedersskåning.

Jag respekterar 'mycket att göra', men att Castor skulle vara två dygn före med nyheten om de $1000 är snudd på stötande.

That's gold. But what about the tiny slaves?