2006-04-27

Dansa, kyckling! Dansa!

Kan någon förklara för mig vad den här kycklingen gör när man säger åt den att titta på tv?

(Annars inte mycket nytt. Axel och Domi åkte idag - tiny tear! - men det har varit grymt roligt att ha dem här. Jag blir ju så blödig och saknar Prag och så när jag ser dem, och det blev inte bättre av att vi gick ut med Carmen och våra gamla pragkamrater Elina och Vegan-Steve också. Aaaaw! Prag var det bästa... Annars är sommaren här tror jag! Det är fint och jag är glad. Okej, gå och beordra kycklingen att göra saker nu! Kycklingen är din slav. Han måste lyda.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, iMorgannte samma sak som när man föreslår att det är tid att se en film. Men testa "make a sandwich"! Man behöver inte ens föreslå vilket slags sandwich... That's one twisted chicken!

Anonym sa...

Måste bara föreslå!! Testa "Fly"!! One odd bird..