2006-04-17

vattenfarbror

Jag har tänkt lite mer på David Blaines akvariestunt... såhär: fatta vad skrynklig han kommer vara när han kliver ut! Jag menar, om jag badar i en timme så är jag helt skrynklig om händerna, men när han kliver ur efter en vecka i ett akvarium kommer han ju se ut som ett enda stort vaggande russin med armar och ben! Det kommer bli skoj. Och hur ska han göra när han går på toa? Får han pausa för det? Alltså kliva ur? Eller kommer han bara... liksom... slappna av i det varma vattnet? Uuh!

2 kommentarer:

Martin sa...

En vecka i ett akvarium där han har... slappnat av. Jag undrar om det kommer börja rinna över så småningom? Ja, med all extra vätska menar jag.

Gabriel sa...

Uuuuuhh... brrr! Se där, ännu en punkt gällande varför NY är dåligt: det flyttar in en dåre i mitt hood som bor i sina egna slaggprodukter!