2004-11-24

"But isn't it funny thinking that Batman and the Joker would play poker!!??" Ehhh... jooooo?..

Sorry att jag inte skrivit på länge! Det har varit mycket stressigt, och jag kommer inte kunna uppdatera förrän på lördag. Om en timme åker vi nämligen till NASHVILLE, twannng twannnngg, för att fira Thanksgiving med min faster. Det kommer antagligen att bli mycket exotiskt...
När jag kommer hem på lördag ska jag skriva om allt som hänt de senaste dagarna, t ex dåren som kom till mig på tunnelbanan och förklarade att "alla flickorna i Smallville drömmer om Superboy", innan han inledde en underlig tävling i filmnörderikunskap (jag vann, tyvärr...); äcklig nigeriansk mat, U2 i vårt kvarter på en pickup-truck (ständigt musiker på dessa truckar) och nåt annat skoj. Förhoppningsvis också RAFFLANDE Thanxgivingsagor. Until next time, children, feel safe as a hooded figure leaps across the skyline - SUPERBOOOOOY!

Inga kommentarer: